Asociatia AMURTEL angajeaza Office Manager

Asociatia AMURTEL Romania angajeaza Office Manager pentru sediul din Bucuresti.

Candidatul ideal:

  • Studii superioare de lungă durată, cu diploma de licență; diplomă de master în domenii relevante (studiile economice sunt un avantaj)
  • Formări în management de proiect, dovedite cu diplome/certificate;
  • Vechime in muncă de minim 4 ani (experiență de preferință într-un ONG local sau international)
  • Experienta relevantă în special în domenii ca administrarea biroului de lucru si relatii cu publicul
  • Managementul de proiecte este un avantaj.
  • Nivel avansat de limba romănă și engleză (atat scris cât și oral)
  • Abilități PC avansate și adaptarea ușoară la noi instrumente de lucru virtuale, experienta de lucru cu Microsoft Office (in special Excel), experienta cu alte instrumente de lucru online ca Google Docs, Asana, gestionarea de platforme tip CRM, Zoom etc.
  • Abilităti excelente de comunicare, menținere a relatiilor cu stake-holders (donatori, angajati, institutii, mediul ONG, companii)
  • Rezistenta la stres si gestionarea situatiilor urgente.
  • Abilitati organizatorice, atentie la detalii si abilitati de multi-tasking.
  • Flexibilitate, initiativa, atitudine proactiva si disponibilitate pentru a lucra intr-o organizatie internationala dinamica ce dispune de resurse limitate.
  • Experienta de munca intr-un mediu multicultural.
  • Spirit de initiativa pentru a putea lucra eficient atât singur/ă, cât si in cadrul unei echipe.
  • Simt al responsablitatii.
  • Atenție la detalii, abilități de analiză și sinteză, orientare către rezultate, abilități de gestionare a termenelor limită, comunicare și relaționare, lucru în echipă.

Descrierea jobului

Căutăm un Manager Birou entuziast și energic care să se alăture AMURTEL Romania pentru sediul din Bucuresti!

Managerul Biroului ofera suport conducerii asociatiei si asigura administrarea si buna desfasurare a activitatilor zilnice in sediu.

Va avea responsabilitati de contabilitate primara si raportare, administrarea generala a biroului si coordonarea activitatilor cu celelalte proiecte AMURTEL din Romania, coordonarea calendarului alaturi de Presedintele Executiv, rezolvarea problemelor tehnice minore, planificare evenimente, traducere documente, CRM cu sponsori / donatori prin administrare unei bazei de date si prin comunicare scris, telefonic si personal, management-ul informatiilor, in concordanta cu legislatia in vigoare si cu procedurile interne ale AMURTEL.

Pozitia este full-time. Managerul Biroului va fi supervizat direct de catre Presedintele Executiv si isi va coordona activitatile alaturi de Managerii de Proiecte.

Responsabilitati de baza

1. Managementul Biroului

  • Administrarea sediului AMURTEL
  • Tine legatura cu manageri proiectelor al asociatiei si monitorizeaza buna desfasurare acestora avand o viziunea de ansamblu asupra tuturor activitatiilor asociatiei
  • Mentinere relatii cu institutiile si autoritatiile statului (ex: DITL, ANAF, Judecatorie)
  • Tine legatura cu partenerii in domenii ca suport tehnic, SSM, contabil, firma de marketing si alti consultanti

2. Admistratie financiara:

  • Contabilitate primara
  • Plata facturile recurente
  • Plata salarii si taxe salariale
  • Monitorizare platiile, cheltuile din proiectele generator de venit (Gradina Bio, Morningstar)
  • Monitorizarea financiara a situatiei cu donatii recurente din partea sponsori copiilor si alte donatii asteptate, trimitirea de remindere sau contact telefonic.

3. Resurse umane:

  • Ofera suport personalului din sediul AMURTEL prin organizarea documentelor, ofera informatii relevante, adeverinte sau cu orice alte probleme relevante intampinate de ceilalti angajati.

4. Legal

  • Asigura functionarea sediului in conformitate cu legislatia in vigoare si tine legatura cu institutiile statului.
  • Asigura functionarea sediului in conformitate cu normele legale locale completand din timp documentatia necesara pentru taxe solicitate de autoritatea locala, nationala sau oridecate ori este nevoie.

5. Altele

  • Ofera asistenta in orice alte sarcini administrative, ori de cate ori este necesar, cum ar fi traduceri, suport electronic, suport logistic, etc..

Salariu: 3500 – 3800 NET poate fi negociat in functie de experienta si calificarile candidatului.
Locatie: Bucuresti, Romania
Program: 9.30 – 17.30

Angajare: incepand cel tarziu 12 noiembrie

Procesul de selectie al candidatului:

  • Aplicația va cuprinde scrisoare de intenție, CV, raspunsurile la mini interviu si istoricul salarial (alaturi de asteptarile financiare)
  • Aplicațiile vor fi trimise la adresa office@amurtel.ro catre Didi Deshaies până la data de 10.11.2020
  • Subiectul mail-ului sa fie “Manager birou AMURTEL”

Vor fi invitate la interviu doar persoanele care se incadreaza profilului dorit si au trimis raspunsurile la mini interviu.
Pentru întrebări și informații suplimentare: office@amurtel.ro

Mini interviu Online

  • Why do you consider yourself qualified for this job?
  • What specific experiences in your work history would be relevant to the job description?
  • Tocmai ai primit urmatorul email. Cum procedezi?

Buna ziua,
Din pacate nu ma pot ocupa astazi de proiect, s-au aglomerat multe. Stiu ca trebuia sa va arat deja ceva si deadline-ul este in cateva ore si trebuie predat la AJPIS, dar prefer sa renunt acum decat sa va incurc si mai tare.
Scuze, sper sa rezolvati!

Ioana, manager de proiect

  • Write a brief example of a thank you letter in English to a donor that just gave 200 euros to buy gifts for the children’s home for Christmas (feel free to make up the details):
  • Write a brief example in Romanian of polite reminder about a lapsed monthly donation for sponsoring the child Ionut to a monthly donor.
  • What do people you have worked with think are your greatest strengths and weaknesses?
  • Care sunt asteptarile dvs. salariale?Succes!

**Va informam ca datele dumneavoastra vor fi prelucrate de AMURTEL Romania in procesele de recrutare, avand ca temei interesul sau legitim de a angaja candidati care sa corespunda cerintelor. Termenul de pastrare al acestora este de 1 an. Prin transmiterea CV-ului consideram ca ati luat la cunostinta de informatiile comunicate anterior. Va aducem la cunostinta ca in orice moment va puteti retrage consimtamantul prin transmiterea unui email la adresa office@amurtel.ro

Descrierea companiei

Asociatia AMURTEL (www.amurtel.ro) ofera servicii in domenii ca protectia copilului si educatie cu scopul principal de a crea medii propice de dezvoltate pentru copii si de a le oferi suport din punct de vedere fizic, emotional, intelectual si spiritual. Urmatoarele sunt proiectele noastre de baza, pe langa cele ocazionale desfasurate cu ajutorul accesarii de grant-uri:

Bucuresti:
Sediul AMURTEL (Bucurestii noi, zona parc Bazilescu)
Gradinita Rasarit (intreprindere sociala) www.gradinita-rasarit.ro
Centrul holistic Morningstar (intreprindere sociala)
Vistara apartment social

Panatau, jud. Buzau:
Centrul Rezidential de tip Familial „Familia AMURTEL”
Centrul de Zi Izvorul Sperantei
Casa Vistara pentru tineri adulti cu dizabilitatii intelectuali
Gradina BIO AMURTEL (intreprindere sociala) www.legume-eco.ro